Friday, November 11, 2011

11.11.2011

E ziua mea.
E imbucurator ca fiecare locuitor al planetei este detinatorul unei zile personale. 7 miliarde de proprietari de zi. Ca de obicei, ma deprima ca nu stiu sa o folosesc la adevarata ei valoare. De altfel, nici viata pe care o am nu prea stiu sa o folosesc. Sa ma distrez! Singura distractie care-mi trece prin cap este sa merg la atelier- am acolo niste treburi incepute. Va trebui sa le aman pentru ca azi am hotarat sa ies din vizuina si sa le convoc pe prietenele mele la sarbatorirea unei zile unice in viata mea (cu toate ca ma pot ambitiona sa prind si 11.11.2111)
Am sa pun poze. Nu e atat de important...decat doar din perspectiva de a pierde o zi de lucru...si d-zeu mi-e martor ca nu sunt o workoholica, ma comport ca si cum as fi.
Panza intinsa ieri e un fiasco total, s-a valurit si asta ma deprima, credeam ca voi rezolva criza panzelor prin reciclarea unor picturi mai vechi( scot panza pictata si intind panza noua, preparata- 41 lei/m) socoteala mea nu s-a potrivit cu realitatea cruda, am pierdut un metru si mai am noua, pentru ca esecul nu a intrat deloc in calculele mele. 400 de lei noi(4 mili de lei vechi)! Materialele astea de pictura sunt din ce in ce mai scumpe!

No comments:

Post a Comment