Monday, November 7, 2011

Intre doua lucrari

Putem considera "lucrare" chiar si textul asta, pentru ca am lasat deja sa treaca un timp (vreo doua zile)de la ultimul si respectiv de la hotararea mea de-a scrie constant. Sigur, am fost ocupata. Mi-am petrecut week-end-ul finisand picturile facute peste saptamana si fografiindu-le. Activitatile astea sunt mari consumatoare de energie pentru ca inseamna "detalii": am incercat sa uniformizez luciul vopselelor pe panza, de exemplu, ca sa nu am zone care lucesc pe tablou si respectiv in fotografie. Asta mananca ceva timp.
Am carat apoi panzele pe scari, doua etaje, ca sa le scot afara la lumina zilei. Nici asa nu sunt scutite de inegalitati de expunere, dar...orisicat. Panzele sunt mari ( cat mine! 160x80cm) asa ca sa le duci in jos si-n sus pe scari e si asta o trebusoara. Am mai chemat apoi o prietena ceramista sa le tina in timp ce eu le trageam in poza. Au fost vremuri in care idealul era sa ai un "tun" de aparat de fotografiat ( sau macar un prieten care sa detina asa ceva). Acum, pozele facute cu i phone-ul au iesit mai bune decat cu camera foto consacrata! Binenteles ca nu e nu stiu ce model de camera, dar prevad ca in viitorul apropiat voi renunta la ea.
Inca nu pot sa postez fotografii pentru ca nu mi-am instalat o aplicatie potrivita pentru asta pe telefon, iar eu, mai nou vreau sa fac totul de pe telefon. Ce ambitie o mai fi si asta? -va veti intreba- una foarte comoda, care incape in buzunarul meu. Numa' nu stie sa picteze, in rest stie de toate!

No comments:

Post a Comment