Wednesday, November 16, 2011

Intre timp

Intre timp lucrez. Adica merg in fiecare zi la atelier si pentru ca ziua este scurta nici nu am timp sa ies la pranz sa mananc. Productia mea de picturi ar trebui sa fie nemasurata! Insa apar sistematic mici bariere - de exemplu acum am fost deturnata de faptul ca panza intinsa pe un sasiu reciclat a iesit valurita si asta pentru ca am facut exces de zel si am udat panza preparata. Proasta manevra! Apoi am mai avut surpriza sa mi se anunte vizita unei tipe care vrea sa-si ia niste picturi ...ma rog, ii sunt datoare pentru ca nu am fost atenta de la inceput ce-i promit. Din aceasta cauza mi-am redirectionat atentia pe picturile mici (doar n-o sa-i dau femeii panze mari)
Asa ca am pictat din nou chestii mici dar foarte savuroase!

No comments:

Post a Comment