Sunday, November 20, 2011

Romanii sunt destepti

Si talentati! Si era si cazul sa inceapa asa o campanie, era si cazul ne recapatam stima de sine. Sigur ca asta nu se intampla doar rostind formula magica "romanii sunt destepti" dar nici acceptand fara cracnire parerile (proaste) ale altora. Imi displace profund cand noi insine de punem etichete degradante, crezand ca asa vom parea mai interesanti, si cand spun asta ma gandesc la alde liviu mihaiu care, sub umbrela "rebeliunii" (spune el), lanseaza pareri mizerabile despre toti romanii (cand de fapt vorbeste despre el).
Am calatorit destul incat sa observ ca nu suntem noi, romanii, chiar atat patati cum ne credem. Suntem prost condusi, asta e adevarat, dar cred ca este o perioada propice maimutoilor la putere (uite la francezi, uite la italieni!) Si de ce nu isi amintesc "civilizatii" care ne critica acum cum am fost vanduti rusilor si am fost cobaii nefericitelor experimente comuniste care ne-au impins zeci de ani inapoi. Inainte sa intelegem noi ca ar trebui sa fim despagubiti pentru mizeria in care am fost aruncati, ne improasca ei cu noroi obligandu-ne sa ne aparam- buna strategie! Daca ar exista spirite care sa ne educe invatandu-ne ADEVARATA istorie, nu ne-am mai comporta ca un neam de milogi! Sigur casituatia asa este convenabila pentru toata lumea - necunoscandu-ne drepturile si istoria suntem mai usor de prostit si de condus.
Genetic suntem bine dotati (sau oricum nu mai rau decat ceilalti) si tot ce facem este in spiritul instinctului de conservare (pentru ca pe acesta ni l-a (ras)dezvoltat istoria ) asa ca hai sa ne relaxam si sa ne simtim bine in pielea noastra de romani si in tara asta asa pradata si jupuita de cei care ne spun "prosti"!
Si am si o solutie :pentru inceput sa ne aparam de ponegriri, sa nu le mai acceptam nici macar de la prieteni dara-mi-te de la straini! Sa nu mai cantam in struna nimanui care spune ceva rau despre poporul asta, caci daca noi nu ne intelegem, atunci cine sa ne inteleaga?!

1 comment:

  1. Salut, poti sa imi zici si mie o adresa de email, vreau sa iti trimit un mail legat de aceasta campanie. Vrem sa iti facem un banner personalizat pe care, daca vrei, sa il pui aici pe blog.

    Ms

    ReplyDelete