Friday, November 4, 2011

Pictura, pictura, pictura!!

Clar, nu ma pot abtine sa nu povestesc despre noua serie de picturi pe care am inceput-o! E un val de inspiratie care a s-a abatut asupra mea, un tzunami care ma trage fara drept de apel in apele adanci ale muncii in atelier. Suna prea poetic? Ma rog, ideea e ca-mi pare rau seara ca trebuie sa dorm si ma bucur dimineata ca ma trezesc ca sa merg la atelier. In doar cateva zile am pus bazele seriei facand trei picturi puternice care ma indeamna sa nu ma opresc. Toate perioadele de incertitudine, de tristete, de nesiguranta si lipsa de incredere au trecut, acum sunt din nou treaza, vie, renascuta! E o schimbare totala, de parca as fi fost o buna perioada de vreme o omida(si-am ros senzatii si crampeie de viata fara sens) iar acum incep sa-mi intind aripile si nu ma mai intereseaza decat sa zbor! E complicat de exprimat un preaplin fara sa devii exaltat sau patetic, dar altfel nu se poate intelege de ce-ar sta cineva in atelier zi- lumina doar ca sa picteze (fara comenzi, fara programari de expozitie, fara vreun motiv practic)
Pe cat de pierduta eram pana de curand, pe atat de incantata de viata mea sunt acum! Poate planetele s-au asezat favorabil, poate m-am incarcat in sfarsit cu destul material, poate urmez un ciclu pe care nu l-am analizat inca, cert e ca sunt din nou in atelier! URA!

No comments:

Post a Comment