Monday, January 10, 2011

ianuarie

treaba, treaba, treaba! am atatea de facut si atat de putin timp! abia am reusit sa-mi fac timp sa vizitez hollywoodu' ca sa vad ce mai fac oamenii aia pe acolo- se mai tin de treaba, sau ce?





locul acesta ar putea fi punctul in care universul nostru, al oamenilor simpli se intersecteaza cu universul paralel al fanteziei si prin fanta creata se scurg in lumea de aici tot felul de creaturi. ma rog, e ca la circ, da' altfel m-as fi deplasat atata drum sa fac poze? stelele pe care le vedeti pe trotuar sunt renumitele stele de pe walk of fame si le poti calca in picioare cale de cativa km. intregul bulevard arata ca si bulevardul magheru din bucurasti

 si chiar daca toata caracuda e adunata aici, simti inca entuziasmul anilor nebuni de inceput de secol xx cand visau la tinuturi exotice, femei cu voaluri falfainde si elefanti.
elefantii au ramas



asteptam sa iasa rudolf valentino de undeva, pe cal alb, si cu pivirea lui naucitoare (deh, filmul mut te obliga sa fii expresiv) sa ma cucerasca si apoi sa dispara in boschetii ornamentali din mall. asta e mall-ul. de mult am vrut sa va arat cum e organizat un mall intr-o zona calda (18 grade celsius in ianuarie) in care simtul umorului este necrispat: palmieri, elefanti, porti uriase de templu, fantani, la gramada cu tonete cu suveniruri, cu haine, cu hamburgeri- seherezada se bate cu cleopatra a care este stapana povestii si a mall-ului


stiu ca trebuie si putin glamour
















am uitat apoi de mine facand poze de sus


cand s-a lasat seara am plecat cum am venit- cu metroul. a fost o experienta neasteptat de placuta pentru ca ma asteptam la ceva sinistru si am gasit cel mai curat si mai lejer metrou cu care am calatorit eu vreodata. si foarte ieftin: 1,5 $, pe cand la londra (acum doua luni) am platit 4 lire pe bilet!!!



ei da, sunt doar cateva linii, dar strabat un oras de marimea unui judet deal nostru la un pret impresionant.

No comments:

Post a Comment