Tuesday, January 11, 2011

orasul cu cer frumos


asta am vazut de dimineata (m-am trezit destul de devreme). privelistea de la fereastra asta ma impresioneaza la orice ora din zi. 




lumina e foarte dramatica, senzatia de teatralitate castiga in fata firescului, fiecare moment din zi isi cere dreptul la celebritate. urmatoarele poze vor sublinia aceasta idee:









sunt relevante, nu-i asa?
am mai multe, dar e noapte (iar am lasat pe ultimul moment "tema de casa") si mi-e somn. am vrut sa va arat un cer frumos si foarte expresiv. mie mi se pare o frumusete si sigur imi va fi dor de spectacolul asta cand voi ajunge acasa, in oraselul meu (oarecum) de munte! cred ca curentii oceanici fac toata treaba asta fantastica, maturand cerul, impregnandu-l cu vapori de apa, oferindu-le muritorilor un show minunat si nebagat in seama.

No comments:

Post a Comment