Thursday, January 13, 2011

o minunata zi anonima

in care mi-am adus aminte cat de bine e sa traiesti pe pamantul asta.
fara nici o realizare sau vreo intamplare memorabila, doar o stare de bine de dimineata pana seara si m-am gandit sa impartasesc asta cu toata lumea: azi a fost bine.
am mancat inghetata, am cumparat o geanta de voiaj (plec la san francisco poimaine), m-am bucurat de soare, am mancat fast-food pe acoperisul mall-ului, m-am uitat la oameni (si i-am invidiat pe unii care au urechi designate special pentru captat discutiile altora ha-ha-ha) si nu am facut nici o poza (nu m-am putut hotara ce camera sa folosesc) inteleg ca ar trebui sa umplu spatiul blogului cu chestii inteligente, dar cand ai soare si iubire, inteligenta numai te incurca.
a, da, si seara mi-am facut manichiura (care a iesit cat se poate de aiurea!).

No comments:

Post a Comment