Tuesday, December 21, 2010

continuare




m-am mai gandit si as vrea sa reformulez titlul: "artist minunat pierdut printre idei"
aici stau eu. pentru inca o vreme. de fapt cladirea arata chiar mai bine in realitate, dar e singura poza pe care o pot folosi acum. promit sa mai fac si din alte unghiuri.
se afla asezata intre cartierul mexican si koreatown. mai pun cateva poze din cartierul mexican pentru ca e mai pitoresc










dupa cum se vede e un cartier boem cu capitala la barbizon. aici cred ca sunt cazati pictorii!
nu am iesit seara pe strazile lui, dar pariez ca e plin de viata si de distractie.








astea sunt ultimele poze facute in zilele cu soare, cand mi-am imaginat ca asa va fi toata iarna , soare si 30 de grade celsius si ca un greiere ce sunt, am amanat totul pe alta data. de cateva zile insa ploua intr-una si e aproape frig. deci am avut motiv sa stau in casa, pe canapea, cu ochii infipti in televizor (nu-i asta imaginea clasica?!) si m-am indopat cu imagini. nu ma mai satur! sigur ca si acasa am televizor si cablu si toate beneficiile civilizatiei (!!), dar aici am descoperit cat de mult imi place stand-up comedy-ul. ba nu, sa ma corectez, imi plac comediantii care sustin shourile astea. sunt atat de vii! ma fascineaza.

No comments:

Post a Comment