Wednesday, December 22, 2010

diluviu

dupa ...am si uitat cate zile de ploaie serioasa, azi a plouat si mai tare. nu imi imaginam ca ar fi posibil asa ceva. din cauza acestei incapacitati, am ajuns acasa (oh, doamne, bine ca am ajuns!) murata pana la piele cu pantofii plini de apa (nu va spun ce incaltari nepotrivite aveam- tot naivitatii mele se datoreaza si felul in care ma imbrac (sau nu ma imbrac). si CULMEA, cand intru in casa iata ce vad pe fereastra:



nu stiu cat se vede in poza asta, dar era un dublu curcubeu si daca te uiti atent, poti vedea chiar si un al treilea mai mic care-l intersecteaza pe cel slab. e prima data cand vad asa ceva. o fi semn ca se opreste ploaia la fel ca dupa potop? pacat ca pozele facute inundatiei pe care am traversat-o cu autobuzul sunt de nefolosit. dar bine ca am luat autobuzul, altfel ar fi trebuit sa intru pana la brau in apa! au fost cel mai bine folositi doi dolari pe ziua de azi.







ei dar totul e bine cand se termina cu bine, nu-i asa?

No comments:

Post a Comment