Wednesday, December 29, 2010

downtown

"downtown"...mmm...imi place cum suna si-mi place si ideea de "centru" pentru ca , in orasul asta imprastiat pe sute de km, asta este locul cel mai populat (cu bastinasi, pentru ca turistii sunt toti inghesuiti in hollywood) si-mi aduce aminte de europa.
gandul cu care am plecat de acasa a fost sa gasesc zona cu galeriile (am inteles ca pe langa cele vizitate ultima data, ar mai fi cateva strazi unde pot intalni fascinanta lume a artei (se simte sarcasmul? ).Cred ca nu eram chiar convinsa ca asta imi doresc pentru ca maximum de arta vazut a fost asta:

 dar am gasit ceva mult mai fascinant pentru ca e mai sincer si mai adevarat decat chestiile snoabe din galerii.


simti cum toata "civilizatia" n-a facut decat sa acopere sufletul "pagan" cu o pojghita subtire de minciuna religioasa. adevaratul suflet e acolo, dedesupt de sute de ani si iese la suprafata ca uleiul. e fascinant cum s-a grefat catolicismul peste acest suflet sumbru...cu toate ca daca ma gandesc cat de sangeros este si crestinismul in pofida a ceea ce se propovaduieste, pare ca rezultatul este hibridul perfect intre doua civilizatii sangeroase.
trecand peste aceste aprecieri (dovada clara a inteligentei mele) ma intreb oare cum as arata in aeroport cu o statueta dintr-asta sub brat? o fi grea? da' postamentul pe care sta e genial! asta sigur e greu. "cu moartea sub brat" prin aeroporturi, trecand-o prin scanere (ha,ha!), tinand-o langa mine pe scaun in sala de asteptare si inghesuind-o in lacasul pentru bagaje de mana. coasa aia cred ca nu ar incapea...plus ca ar fi considerata arma alba, asa ca ma bine sa nu incerc penetrarea sistemului de securitate (care este supradimensionat si fara pic de umor).
hai sa mai pun poze din diferite zone din centrul LA-ului (chiar daca gandul imi sta la cum as putea strecura moartea cu tot cu coasa ei in bagajul meu de mana- suna cumplit de morbid, nu-i asa!?)

























....poze puse la gramada... mai am inca o suta. dar asta e doar asa, ca sa va faceti o idee despre o mica parte din orasul asta. cu toate ca nu stiu ce se poate intelege din imaginile astea...unele zone par pustii ca dupa razboiul atomic.
 ...dar pline de poezie...
stai sa pun si cateva din zonele cu mexicani, astea-s mai aglomerate




m-am minunat ce funduri au manechinele aici. ca sa se potriveasca cu modelul de femeie care populeaza zona asta a orasului. m-au complexat rau de tot! si daca as fi vrut sa cumpar ceva as fi renuntat umilita.

2 comments:

  1. Les galeries ... un peu mon étonnement devant celles de l'UAP que j'ai découvertes en '93 ... Pardon, je suis méchante ! Mais je connaissais déjà celles-là (non, pas le LA ... mais identiques de partout et nulle part) et le choc de la ressemblance formelle avait été d'autant plus grand.
    Mais c'est sur, cela aère (face aer / da aer / aeriseste ... nici in limba romana, nici in franceza nu stiu s-l scriu... nu stiu chiar sa scriu - orthographiquement parlant -, pur si simplu ...) Bref ... effectivement, l'hermétisme et le snobisme des galeries d'art contemporain nécessite cures de désintoxications et voyages au "grand air" ... parfois sans retour possible.
    Les petites statuettes avec faucilles méritaient vraiment la photo. Version plus "piquante" du nain de jardin ...
    Surtout qd on s'aperçois par soi-même (même si on le sait) combien la mort est un sujet tabou : dire en public devant ses enfants (!!!!!) que l'on va mourir : attention risque de linchage sur place !!!! (du coup, tu risques immédiatement ta peaux ... devant tes enfants ...!!!!)

    ReplyDelete
  2. ... comentar comentarului : nu am reusit sa semnezi ...
    SYLVIE (KUN-MOREAU)

    ReplyDelete