Wednesday, December 22, 2010

continuarea continuarii

la dracu! textele mele inteligente nu prea au inteligenta sa se aseze in ordine cronologica (dupa capul meu!), asa ca ultimul este primul si primul pe care il cititi acum este de fapt ultimul scris si postat. sigur ca logica va veni si ea cu timpul si va intra usurel in capul meu.
ei, deci vorbeam despre talentatii care fac stand-up comedy si am sa dau niste nume (deocamdata):
ricky gervais, kathleen madigan, russell brand, dar cea mai haioasa mi s-a parut fosta printesa leah (star wars), acum o doamna serioasa, solida si oarecum lehamesita, dar cu niste texte pline de umor. am acum un motiv serios sa nu ma mai misc din fata televizorului in speranta ca voi prinde reluarea!

1 comment:

  1. Peut-être que tu as qq. problèmes avec l'ordre chronologique - dé-chronologique -, moi avec les messages comme "select profile ..." Ha ?! What ? CUM, Care, ce ? Nu stiu ... Logica : ne pas suivre de logique.
    Sylvie
    ba nu, nu pot sa nu aleg, ma spune "Please choose a profile" ... Eu nu am nici un profil !!!! dar o sa aleg unul, sper ca o sa merge.

    ReplyDelete