Tuesday, December 21, 2010

un pictor ratacit

am vrut sa schimb titlul pentru ca mi se parea cam patetic, dar am impresia ca nici varianta "artist ratacit" nu e mai optimista.
si ce face omul (pictorul, artistul) in caz ca se rataceste? bate campii.
si care este varianta cea mai trendy de batut campii? scrii pe blog. sigur ca motivul pentru care isi face omul (pictorul, artistul) blog este preaplinul de impresii si cunostinte detinut. docamdata- doar impresii- cunostintele... mai tarziu, cand ma adun, imaginile dupa capodopere...aaa... si mai tarziu, dupa ce le fac, le fotografiez, le retusez si daca mai ramane ceva din ele, le postez.
asta e abia prima zi din viata mea de blogger (abia daca stiu cum se scrie).
sa o luam pas cu pas: pictor plecat de acasa (din cluj, romania) cu sorcova in lume (los angeles, u.s.a.) cu tema de cercetare  "sa intelegem mai bine planeta pe care traim si fiintele care o populeaza ". ambitios proiect! tema de doctorat, nu alta. si cam nerealist de vreme ce am recunoscut  ca cel care face cercetarea e deja "ratacit".

No comments:

Post a Comment