Friday, December 24, 2010

craciun si catei si nu-mare-lucru


am vrut sa va distrez putin cu poza asta.
am fost sa cumpar un porcusor de guineea si am gasit o gramada de catei la reducere pentru ca vine craciunul si aici, spre deosebire de romania, preturile scad. dar poate ca la caini or fi scazut preturile si acasa, cine stie.
ce expresie poate avea micutul ala! e singurul atent la persoana care le fura imaginea si le-o trimite in lume. pe urma pleaca si el plictisit (asta apare in urmatoarea poza pe care n-o mai pun. de lene)

e ajunul craciunului deja...nu stiu ce simt...cred ca un usor discomfort, ca de obicei, pentru ca nu ma pot detasa ca sa-mi vad de treburile mele si trebuie sa ma conformez: cadouri, mancare, distractie (toate stau bine intre ghilimele). Iata o perioada in care nu pot lucra nimic, trece timpul pe langa mine, ma simt vinovata, astept sa treaca totul...inca nu am invatat sa las treaba la o parte si sa ma bucur de moment (acestea sunt texte pentru cei care asteapta sa vada cand ma apuc de pictat).

1 comment:

  1. Hooooo Da ... Creciun .... .... .... par chance chez nous c'est le jour de la naissance de Zsofia. 10 ans déjà.
    Sylvie

    ReplyDelete