Tuesday, December 28, 2010

zi cu soare

azi ne-am relaxat dupa zilele de craciun. ati observat cat de obositoare sunt zilele astea de sarbatoare? dupa doua zile de "odihna binemeritata", toti evadeaza din casa sub un motiv oarecare- de obicei- munca- "am treaba!" sau varianta-sora "stii cata treaba am!? sau si mai nerealist: "ma duc sa cumpar de mancare"
am deviat. voiam doar sa redau placerea cu care am gustat-o azi  iesind din casa.
plimbarea pe care-am facut-o a avut ca tema "los angelesul celor o mie de dorinte indeplinite".
dar pana acolo am mers cu autobuzul. care arata asa:


(cred ca sunt prea putine date despre viata normala din LA. exista aici si dintr-aia care nu au intalnit pestisorul de aur. ei, problema lor! biletul de autobuz costa 1,5$)















si astea sunt imagini dintr-un univers parlel in care am nimerit si noi, cumva. ca turistii, ne-am facut poze, ne-am ales case in care ne-ar placea sa locuim (imaginile sunt nesemnificative)si ne-am bucurat ca ne-au lasat si pe noi sa ne plimbam pe aleile lor curate si mirosind a gradina botanica. oare cum o fi sa traiesti asa? dar sa nu ma mai minunez asa, ca doar n-am venit de la tara! (hi hi! aici rad manzeste). 


dar, iata si urmele craciunului abia depasit. ce semnificatii au toate insemnele iernii intr-un loc unde a doua zi de craciun sunt 20 de grade celsius? in definitiv nici in locul nasterii lui isus (pretextul vanzolelii asteia) nu se cunosteau prea multe despre iarna, reni, saniute si fulgi de nea! calul ala ce-o fi cautand acolo? cred ca s-au gandit ca e tot alb si se asorteaza cu restul scenografiei.

No comments:

Post a Comment